zondag 5 februari 2017

In loving memory... Vlinder


 Ga naar Vlinder, het verhaal

Met dit gevoelig thema wil ik heel even andere blogartikels in de kijker zetten. In de blogwereld wordt er heel veel getypt over het moederschap. Vrolijke verhalen die massaal gedeeld worden omdat iedereen zijn geluk wil laten zien aan de wereld. Maar er zijn ook verhalen die taboe zijn, die jarenlang in iemand zijn hoofd verscholen zitten. Mensen met zo een belevenis willen het uitschreeuwen, maar ze zijn angstig voor de reacties in hun omgeving... 

We zijn in een tijdsperiode dat meer en meer onze bevolking hun emoties op tafel gaan gooien, ze willen gehoord worden met hun verhaal.

En omdat ik vind dat ook die verhalen respect moeten krijgen, zonder vooroordelen, zet ik ze eens extra in de kijker! 
Vandaag woorden van een verloskundige uit het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Op de blog van Mama en Zo deelt ze haar persoonlijke ervaringen en expertise.


 Vlinder, onverwachts zwanger.

Neem alsjeblief even rustig de tijd om dit emotionele verslag mee te lezen. Neem er ook gerust je zakdoekjes even bij, want dit doet wel een traantje wegpinken. Het is dan wel geen story op mijn eigen blog, maar ik wil dit verdrietige onderwerp eens extra onderstrepen. Omdat het leven niet altijd een happy ending heeft... Verleden, heden en toekomst. Sommige emoties gaan nooit voorbij. Vlinder, je leeft verder in onze herinnering! 

Sterkte aan de familie! 


Liefs, Silvy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!