zondag 10 mei 2015

MamaDag

Hartjes mini plaatjes Vandaag 10 Mei 2015, Zondag Hartjes mini plaatjes

is het niet alleen Moederdag voor iedereen. Maar is het ook een speciale dag voor ons gezin ...
Rodney die word 1 jaar ! Dus het is echt een bijzondere dag vandaag.
Tong uitsteken smileysDeze morgen moest ik niet opstaan op te gaan werken, zalig zo een dagje verlof. Ondeugend
lach ik degene wel uit dat vandaag moeten werken, hihi! 
Maar verdien ik het niet even om in de watten gelegd te worden door onze vier kinderen? 
Met mijn ogen nog toe sprongen Ryan en Roselinde het bed op, een stevige knuffel om 
wakker te worden. Wat wil ik nog meer?! 
Maar al snel stond de tafel gedekt en de bel ging. Met het originele idee dat de bakker de taart
van Rodney kwam afleveren. Maar die had nog iets extra's mee! Een ontbijtmand! 
En wat zag die er lekker uit! 

Na al wat heerlijke stukken vers fruit in mijn mond geproefd te hebben, stond ik plots met mijn
mond vol tanden. Want Jurgen had nog een uniek cadeautje voor mijn neus gezet...
" Wat is dat? " Zei ik nieuwsgierig toen ik al die kleurtjes zag. Veters, hoe leuk!
En een zelfgemaakt postkaartje met een persoonlijke boodschap. Met groetjes van iedereen, 
en ook Ronan niet vergeten. 
Wat een fijne verassingen al. Top toppie smiley duim omhoog Voel mij echt gelukkig!
Een zelf gekleurde bloem van ons Roselinde, en een gedichtje van Ryan, dankzij de juffen. 
De dag is nog niet om... Al een heerlijk bbq gesmuld en nu aan het genieten van een lekker
koud glaasje cava. Dit is genieten van de Liefde en van het Leven!
Fijne Moederdag aan alle mama's en aan alle oma's!

Groetjes Mama Silvy  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!