vrijdag 29 mei 2015

Koopje

"Heb je uw doosje al zien staan?" Vroeg mijn man aan mij ...
"Huh, neen. Welk doosje?" Vroeg ik verwonderd. Ik was al een poosje thuis, en ik liep zoals een gekkie rond. Ik kan niet stilzitten als ik net thuis kom van het werk. Wil ik van alles gaan opruimen... Je kent dat wel, speelgoed van de kinderen en zo. En toch had ik dat doosje nog niet opgemerkt! Ik zoeken... 
Een lief klein doosje viel in mijn ogen. Een kartonnen doosje misschien net 5 cm op 15 gok ik. Ik had al een vermoeden wat dat kon zijn, maar de verrassing is toch altijd heel leuk als je zo iets roos charmant ziet blinken in de bubbelfolie. 
Blij smileys Een prachtig uurwerk. Geen fortuinen voor betaald hoor, gewoon een uurwerkje van op miniinthebox. Daar wil ik gerust reclame voor maken. Super interessante site!
Maar mama zo blij, meteen aangedaan bij mijn roos truitje en mijn roze ballerina's. 
Een vrouw mag toch wel eens stoefen en mooi zijn, toch?! 
Blij smileys

1 opmerking:

  1. Wat een leuk cadeautje!
    Echt een heel fleurig uurwerkje. Veel plezier ermee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!