zondag 24 april 2016

Leuke vondst


"Alle soorten casche pots" stond er in haar zoekertje. Gratis op te halen.
Ik zou er geen aandacht aan besteed hebben moest het geen goeie vriendin geweest zijn
die ook nog eens heel dichtbij woont. Maar nu trok dit gift - berichtje toch wel mijn aandacht. 
Mijn ogen gleden over de verzameling, en zo trok een klein wit stoeltje mijn aandacht. 
Een brol bloempotje, heeft zelfs iets weg van een wc-stoel... Maar dat zal wel een klein beetje
beroepsmisvorming zijn zeker? ;-) 
Maar mijn kronkels in mijn hoofd hadden een creatief idee!
Zo werd het sombere stoeltje na een koffiebezoekje mee naar huis gereden op de fiets. En toen de zon 
de eerste stralen liet zien, haalde ik mijn verfkwasten boven...
Verbrande schouders en nek later ( van die hete zon! ) en een paar uurtjes drogen, is dit
het resultaat; mijn stoeltje heeft een tweede leven gevonden!
Straks nog een buiten vanille geurkaars erin, en hij staat prachtig op mijn terras! 

Stom blogje? Grappig? Ik weet het! :-) It's me!

Bedankt aan de vorige eigenaar voor de leuke vondst ! 

MaMa TeiGetje Silvy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!