vrijdag 8 januari 2016

Quote van de dag


'S Morgens dat kleine kwartiertje naar school stappen is voor mij altijd heilig. 
Ik kan me ergeren als ze weer eens slenterend achter me vooruit schuifelen... Maar ik kan zo
genieten van hun praatjes. Nog niet goed wakker en een ochtendhumeurtje, of al 
vol met energie en hopen enthousiasme om de nieuwe dag te beginnen. 

Zo had ik deze morgen een grappig gesprekje met onze 6 jarige Ryan: 
- " Mama, mijn uurwerk is kapot... " 
- " Oh, dan zullen we eens in de winkel moeten kijken voor een nieuwe. "
- " Ik wil er eentje met hondjes! " 
- " Oké, en welke kleur wil je dan? Bruine of witte hondjes? " 
- " Blauw! " 
- (...) " Weet je wat we nemen een witte hond en een blauwe pot verf! " :-) 
- " Maar neeeeee mama! " :-) 

Afbeelding

Ryan verbreekt men dagdroom en roept uit: 
- " Mama, ik zie daar een ster en die beweegt... "
- " Oh, dan zal dat wel een vliegtuig zijn hé schat. "
Ik zie Ryan naar de hemel staren en spontaan begin ik te zingen: 
- " Is het een vliegtuig, is het een vogel ?! " 
En nu allemaal luidkeels samen: 
- " Neeeee, dat is het niet!
Het is Megaaa Mindyyyy 
die je aan de hemel ziet! "  :-) 

Afbeeldingsresultaat voor mega mindy

Zalig! 

- MaMa - 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!