zaterdag 29 augustus 2015

Gevoelens


Toen ik vandaag een zelfgemaakt geboortekaartje vast had, wist ik even niet wat
ik er zou op schrijven. Ik wou iets uniek en origineel, niet zomaar wat zinloze woorden. 
Na een zoektocht naar inspiratie op het internet kwam ik uit bij een liedje van Jan Smit. 
Hij schreef dit naar aanleiding van de geboorte van zijn dochter Emma. Maar dat zijn maar 
details, het is vooral de prachtige tekst die mij aansprak... 
Op het kaartje schreef ik enkel de schrijver en de tittel, samen met proficiat en groetjes.
En kleine lettertjes: " Niemand zo trots als jullie

Jan Smit - " Niemand zo trots als wij " 

Klik op de link dan kan je de tekst met me mee bewonderen... 

Mijn keuze liet ik ook aan mijn man tonen. Hij vond het heel mooi, na enkele minuten 
liet ook hij mij een clipje zien. En hij zei: " Hier deze is speciaal voor jou! " 

Jan Smit - " Recht uit m'n hart " 

Al enkele seconden nadat ik het refrein hoorde, rolden er toch wel tranen over men wangen... 
Hij had me geraakt... Dank u schat! 

Om dan daarna terug een glimlach op mijn lippen te toveren, keek ik als afsluiter naar 
dit filmpje: 

Jan Smit - " Kleine superster " 

Jullie kunnen op de liedjes klikken, en de tekst mee beluisteren om mijn verhaal te volgen. 
Dan begrijpen jullie zeker allemaal mijn verschillende gevoelens die ik op een aantal minuten 
allemaal voelde... 

Groetjes van een verliefde mama 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!