donderdag 20 augustus 2015

Uit Slapen...



Onze Rodney... Hij was wel al eens een dagje weggeweest. Maar gisteren is hij echt voor 
de alleréérste keer ergens anders gaan slapen! Al 15 maanden groot, maar als ik ons
"klein venijn" zo op die foto's zie... Op een plaatsje wel 25 km verder dan mama... 
Dan breekt mijn gevoelige hartje! Ik ben blij dat hij plezier heeft, zie dat snoetje! 

Maar het is zo stil in huis zonder zijn weentjes en lachjes. Zijn wiebelstoel die anders
ongecontroleerd heen en weer zwaait staat stil en zijn bedje was deze nacht zo koud en leeg.
Zijn melk blijft onaangeroerd staan en zijn stoel aan tafel hangt niet vol met kruimeltjes... :-)

De lieve oppasmeiden zullen jouw met veel plezier vertroeteld hebben, twijfel ik geen
seconde aan hoor. Maar stiekem heeft mama jou toch liever dicht bij me! 

Mama -zoen- 


Ps; Papa, grote broer en zusje missen jou ook! :-)
Roselinde deze morgen: " Waar is Rodney?! " Is ze gaan zoeken in zijn bed, 
en in de tuin of hij niet weggekropen was...
Kwam ze terug binnen: " Rodney is weg, hij is bij ... " ;-)

-xxx-

1 opmerking:

  1. Ik twijfel er niet aan dat de oppasmeiden hem een prachtige tijd hebben bezorgd! Hij zal er zeker en vast nog eens opnieuw heen mogen gaan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!