zondag 9 augustus 2015

Mijn Boodschap


Mijn Boodschap;

Niet élk moment kan ik vastleggen op Foto.
Nee, ik ben Niet zo eentje dat daar altijd aan denkt.
Maar als het me lukt om dat ene Unieke Kiekje vast te leggen...
Ja, ik denk dat Iedereen dat wel kent!

Papier, schaar, en lijm, kleine Spullen op tafel...
Ik kan uren knutselen en mijn Fantasie laten lopen.
Een Zelfgemaakte Verjaardagskroon.
Of een Prinsessen mobiel met pareltjes en knopen.

Al dat Geknip en geplak...
Of in de tuin een reuze Knikkerbaan.
Breng dat maar eens op een leuke Foto!
Met Kindjes die niet kunnen stil staan.

Het hoeft niet altijd op een Foto.
Daarom pen ik even dit gek Idee neer.
Plaats de Herinnering in je Hart!
Geniet gewoon, élke Dag weer!

- MaMa TeiGetje SiLvY -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!