woensdag 23 september 2015

Wat niemand je verteld ... Deel 2


Wat niemand je verteld …
maar toch is het écht zo in ons leven! ( Deel 2 )

Weinigen zullen praten over hun echte grootste angst. Ik ben bang voor spinnen. Dat geef ik toe hoor. Maar ik bedoel echt de grote angsten. Zoals je dierbaren verliezen. Of iets heel ergs als een overlijden, een ongeval, brand, verdrinken, ... We zien het in het nieuws, maar wie zal echt letterlijk over gaan vertellen, er dieper op ingaan, over die grote schrik om die griezelige dingen zelf mee te maken...
Je hoeft maar de krant open te slagen, de tv aan de zetten op het nieuws. We praten er niet over, 
proberen er niet over na te denken... Maar in mijn dromen ben ik soms echt bang! Ken jij ook dat gevoel?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!