dinsdag 22 september 2015

Wat niemand je verteld …


In Office Word begon ik als test een klein blogje te schrijven. Wat gedachten neertypen… Maar al snel stoomden de woorden uit mijn hoofd. Wat klein begon bevatte al snel enkele pagina’s. Mijn man zei dat ik net als een sneltrein was op mijn toetsenbord. J Daarom heb ik mijn reuze lange blog in stukjes gesneden, en zo hebben jullie nu enkele dagen stof tot nadenken…


Wat niemand je verteld …
maar toch is het écht zo in ons leven!


Als je in de problemen zit… Van geen centen hebben om kleren of eten te kopen, tot geen dak boven je hoofd. Van stress momenten tot slechte gezondheid. Van je gras afdoen tot een kast in elkaar steken. Pas in die situaties weet je wie jouw echte vrienden zijn! Want échte vrienden zullen zich laten zien, langskomen, een luisterend oor en hulp bieden. Tijdelijke vrienden zullen alleen maar van zich laten horen als ze je nodig hebben of als ze zelf willen opscheppen over iets nieuws dat ze hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!