woensdag 29 juni 2016

Spaghetti Biggetjes


De gsm druk aan het piepen. Jaja, die smsjes konden wachten... Want op onze eettafel stond een mega grote kom vers gemaakte spaghettisaus! Hummmz! Is echt een moment op de dag dat eens iedereen wat stiller is, vooral als het zo lekker is. Maar voor ons dochter is het juist het ideale moment om haar babbelwater te laten werken... Want ze begint dan met veel geur en kleur de grootste verhalen te vertellen. Maar ook haar spontane fantastische uitspraken zijn zo zalig! 

Spaghetti... Ik moet jullie zeker niet uitleggen hoe mijn drie kindjes eruit zagen... Saus op hun neus en tot ver aan hun oren! Ik zei: "Hé Roselinde, ken je dat verhaaltje van de drie biggetjes? Wel ik heb er hier drie aan tafel." Mijzelf en papa niet meegerekend. Want wij kunnen er ook wat van hoor. 
Antwoord die Roselinde razendsnel: "Ahja mama, dat verhaaltje ken ik! Van de oude K3!" 
Ik moest al eens nadenken, maar mijn man zijn frank was al sneller gevallen dan de mijne. 
Toen ik het doorhad moest ik natuurlijk ook lachen... 

Roselinde vertelde verder: " Ja, die grote boze wolven wouden de biggetjes opeten. Maar daarna niet meer, want dan waren ze samen aan het dansen. Hé mama, weet je nog? " 
Natuurlijk moesten we nog harder glimlachen! Zalig! 

Groetjes van de fiere mama en haar drie schattige biggetjes! 

De K3 Biggetjes Youtube Klik voor filmpje! 
Hebben jullie vrijdag ook naar de afscheidsshow gekeken? Hartjes mini plaatjes K3 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!