vrijdag 9 september 2016

Afkoeling



Te warm! Wat is het buiten zo warm! Ik zou mijn schouders nog verbranden nu in de zon.
September... Je zou je toch verwachten aan koud weer met regen, maar nee! 
We krijgen misschien mist in de morgen maar wel een prachtige zon tegen de middag! 
Sjaals en mutsen mogen we nog even in de schuif laten want ze voorspellen 30°! 
Werken en zweten, of boodschappen doen in de airco... 
Het is me wat dit Belgisch weertje... 
Begrijp jij dat nog die seizoenen?

Ons kindjes hadden het moeilijk deze middag in de tuin.
 Toen kreeg ik een leuk idee door een foto die ik eerder op pinterest zag: 

Laat de kinderen lekker spelen met water! SUPERKOELE zelfmaak sprinklers waar de kinderen veel plezier aan gaan beleven!:

Benodigdheden:
lange tuinslang met een onuitputtelijke voorraad water,
een rol duct tape, 3 kindjes en de vraag:
"MammmmMa, wat gaan we doennnnnnnn"?! 
Een plastieken fles met honderd gaatjes. 
En even opletten als je het water opzet; richt de gaatjes vooral niet 
op de achterdeur, op je drogende was, of op de hond... 
Plezier gegarandeerd! 

MaMa TeiGetje Silvy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!