vrijdag 16 september 2016

Oma Emotie (2)


Onlangs schreef ik het blogberichtje: "een goeie keuze." < Klik hier, dan kan je meelezen. 
Mijn mama, oma, reageerde op deze blog in een email die ze me persoonlijk toestuurde. Maar ik kon het me niet laten haar emotionele reactie met jullie te delen. Want ook bij deze heb ik een traantje weggepinkt.

"Zojuist las ik je blog: “De juiste keuze”.
Je bent blij dat Ryan en Roselinde de juiste keuze hebben gemaakt met de koek terug te brengen. En ja hoor, dat maakt mij als oma ook trots! Maar mag ik je ook klein verhaal vertellen over een keuze die jij maakte, toen jij een kind was van 5 jaar." (...)

Lees hier verder mee met Oma Emotie. 

Groetjes MaMa TeiGetje Silvy

Afbeeldingsresultaat voor konijn banner

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!