maandag 17 oktober 2016

Abby



Omdat ze ergens anders niet meer welkom was... Zocht deze jonge lieverd een nieuwe thuis. Omdat mijn hartje breekt in zo'n nare situatie, was mijn beslissing snel gemaakt: laat ze maar bij ons komen! En zo is het heel snel gebeurt dat we een nieuw familielid hebben: Abby
Wat een schatje is ze! Gisteren, de eerste dag verstopte ze zich nog onder de kast. Bang luisterde ze naar alle nieuwe geluiden en moest ze toch even wennen aan de drukte van onze kinderen. Maar 's avonds als alle rust teruggekeerd was en we naar tv aan het kijken waren, toen kwam ze al piepen. En in no time zat ze al op onze schoot te spinnen. Ik ben helemaal verliefd! 
Ze gaat proper naar de wc in haar bak, en ze is super lief tegen de kinderen die dol zijn op haar. 
Als ik ze vandaag genietend zie liggen op haar dekentje aan de venster, dan denk ik dat ze beseft dat ze is gered van een eenzaam achterlaten. Lieve Abby, hier heb je je warme liefdevolle thuis gevonden! 

MaMa TeiGetje Silvy 

1 opmerking:

  1. Heel mooie Abby , verzorg ze goed .
    Mooi van jullie dat je zulke dieren wilt opvangen .

    BeantwoordenVerwijderen

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!