vrijdag 9 december 2016

Collega's.


Collega's op het werk zijn zo waardevol... Dit jaar heb ik geleerd om daar even bij stil te staan. Of je nu fulltime werkt of halftijds, de tijd die je met je collega's doorbrengt neemt een groot deel in van je planning. Daarom is teamsfeer zo belangrijk, je moet je goed voelen in een team en jezelf kunnen zijn. Teamwork is daarnaast ook een prioriteit, want wat ben je zonder duidelijke afspraken en regels? 
Ik denk nog vaak aan mijn oude collega's... Ik heb vrienden voor het leven gemaakt! Maar ik ben gelukkig met de stappen die ik gezet heb, want die hebben ervoor gezorgd dat ik nu met een vast contract het nieuwe jaar kan starten! Bedankt aan mijn nieuwe lieve collega's om mij zo warm op te vangen! 

MaMa TeiGetje Silvy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!