zaterdag 31 december 2016

Mijn meest gelezen blogs in 2016, het lijstje.


Op mijn blog zal je niet veel lijstjes vinden, maar dit is een opsomming van blogs die het vermelden zeker waard zijn! Daarom, beste lezers, hier een lijstje van mijn meest gelezen blogs in 2016. 

Is het omdat de naam bekendheid heeft, of omdat het gewoon prachtige creaties zijn? Maar deze blog haalt de meeste leescijfers: een bijzonder Nederlands bedrijf in de kijker! Een bruidsmode - fabrikant die zo uniek is omdat zowel hun design als productie plaats vindt in Nederland.

" Creations of Leijton "


 Blog: Creations of Leijton


Op plaats twee in mijn lijstje staat mijn nieuw project: "Kunst met Karakter". Ik koop dat we veel nieuwe kunstwerkjes te zien krijgen in 2017, dat word mijn nieuwe voornemen voor het nieuwe jaar. Want in ieder van ons zit een kunstenaar, iedereen kan Kunst maken! Of je nu een kuisvrouw bent, of een baas van een bouwonderneming! Heb je autisme of heb je een handicap voor de rest van je leven? Iedereen is uniek, en dat is mijn boodschap voor dit project! 

 Blog: Kunst met Karakter


Nummer drie in dit top 5 lijstje gaat naar: Sabine Klykens, een ervaren Verzorgende wonende in Nederland Moerdijk. In deze blog zet ik haar samen met de Mantelzorg extra in de kijker. Omdat ik zoveel bewondering heb voor haar zelfstandige job waar ze persoonlijke begeleiding aanbied, maar ook zoveel meer... Haar doel: het aangenamer maken voor andere mensen, en ze een lach op hun gezicht toveren. Dikke pluim voor alle mantelzorgers die dag in, dag uit zorg aanbieden bij mensen die het nodig hebben!

 Blog: Mantelzorg.


In deze opsomming heb ik nummer vier te danken aan mijn mama. Telkens post ik een blog als er iets nieuws komt op haar bijzondere pagina: Oma Emotie
Hier heeft ze een ongekend gedicht vanonder het stof gehaald. Een sprookje dat iedereen wel kent, maar hier geschreven door haar grootmoeder in Lovendjoel in maart 1980. Roodkapje en de wolf, maar verwacht niets... Want deze loopt helemaal anders af!

 Blog: Roodkapje en de wolf anders.


Als laatste van deze reeks blogs in mijn lijstje, geef ik jullie mijn artikel: "Een goeie keuze." Het gaan hier om een persoonlijke ervaring met onze drie kinderen. Over mama gevoelens die zich zorgen maken om de toekomst, echter ook gevoelens van trots... Wat ben ik fier op de goeie keuze die ze in dit verhaal maken!

 Blog: een goeie keuze.


Wat vonden jullie van mijn lijstje blogs? Voor mij roept het alvast een heleboel herinneringen op... Welke blog raakt jullie het meeste? Ik nodig al mijn lezers uit om eens tussen mijn blogs te rollen. Dat kan bij de zoekfunctie rechts op mijn pagina. Of blader eens door de maanden heen... Maar je kan ook naar de pagina: "Een regenboog in schuifjes." gaan. Daar zie je verschillende categorieën blogs in allerlei schuifjes gegoten... 

Veel leesplezier! En een gelukkig nieuwjaar 2017!
MaMa TeiGetje Silvy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!