woensdag 11 januari 2017

In de Kijker: We fight back!




Toen ik hem zag staan in de TV-theek kon ik niet wachten om hem te bekijken!
De Amerikaanse sciencefictionfilm, net uitgebracht in 2016.
Onder de regie van J Blakeson:

De eerste film van een trilogie reeks boeken... 

Wat was ik benieuwd! Want eigenlijk is dit een verfilming van 
een keigoed boek dat ik al eerder gelezen had! 
Van de uitstekende goede schrijver Rick Yancey.
Zo had ik een streepje voor op mijn man toen we samen 
op de bank naar ons tv-scherm staarden,
want ik kende het boeiende verhaal al.
Maar al snel had hij ook dingen door: 
zo voorspelde hij de sluipschutter die zich verstopt had op de brug,
en voelde hij meteen aan wie te vertrouwen is...


De vijfde golf

Vaak zeggen lezers van een boek dat de film maar niets is, 
en ook ik zat klaar met dat vooroordeel in mijn hoofd.
Ik verwachte er niet veel van, maar toch werd ik op mijn wenken beloond. 
Want ik herkende meteen alle delen van het boek, 
samen met alle details: zoals de beer in haar rugzak... 

De maker van deze film heeft echt het boek gevolgd, 
en daar ben ik hem zeer dankbaar voor! 

Drastische gebeurtenissen, spanningen, en vragen. 

Een echte aanrader, en ditmaal op jouw eigen tv-scherm! 

MaMa Silvy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel je gedachten over deze blog , jouw mening is altijd welkom!